Outline hjælper vindueskøbere godt fra start
Tid er kostbar for danske boligejere, og det er blandt årsagerne til, at Outline nu lancerer en helt ny servicepakke målrettet vindueskøbere
Den indebærer, at vinduesproducenten sender en montør ud, som gennemgår de nye vinduer efter et år. På den måde kan vindueskøbere overlade vedligeholdelsen til Outline, som også giver rådgivning og vedligeholdelseskit med på vejen, så vinduernes levetid bliver forlænget til det maksimale.
Vindueskøb er for mange en større investering, som man kun foretager sig få gange i livet. Derfor er det også vigtigt, at vinduerne holder i så mange år som muligt. Af den grund lancerer den nordjyske vinduesproducent Outline Vinduer nu – som den første vinduesleverandør, der sælger gennem landets trælaster og byggemarkeder – et helt nyt servicekoncept, hvor boligejere efter et år kan få vedligehold og rådgivning om de nye vinder:
- For at vinduer holder længst muligt, skal der faktisk kun minimal vedligeholdelse til årligt. Men rigtig mange boligejere har ikke tiden i den travle hverdag, og dermed får de ikke det maksimale ud af deres nye vinduer. Derfor tilbyder vi nu som noget helt nyt en servicepakke, der hjælper vindueskøbere godt fra start samtidig med, at den frigør tid hos de danske boligejere – noget som vi i stigende grad oplever en efterspørgsel på, fortæller Outline Vinduers salgschef, Claus Petersen Koch.
Her henviser han blandt andet til en undersøgelse blandt 3.000 boligejere foretaget af vindueskoncernen Inwido, som Outline er en del af. I undersøgelsen tilkendegiver hele 23 procent af de adspurgte nemlig, at de er villige til at betale for stort set alle services, der kan gøre det daglige liv lettere og give mere tid.
Og det er netop, hvad den nye servicepakke skal bidrage med, da den helt konkret indeholder, at Outline sender en montør ud, som foretager eftersyn og vedligehold af vinduerne et år efter købet. Derudover får man et vedligeholdelseskit med i pakken, der kan bruges til vinduerne fremadrettet, samt rådgivning om fremtidigt vedligehold:
- På den måde tilbyder vi vindueskøberne at overlade alt besværet til os. Samtidig får de en sagkyndig ud, der har øje for detaljerne og ved præcis, hvad der skal gøres for, at man får det optimale ud af sine nye vinduer. Og selvom vores vinduer er produceret til at holde i mange år og har ti års garanti, så vil vi gerne yde en ekstra service og gøre vores til, at de får det absolut bedste ud af købet, slutter Claus Petersen Koch.
Servicepakken gælder for leverancer op til 12 elementer, og det er desuden muligt at forny servicepakken for et år ad gangen.