hansgrohe sender professionelle cykelryttere ind under bruseren i den aktuelle "Shower like a pro" kampagne
Tour de France 2018 er lige rundt om hjørnet, og i den forbindelse starter hansgrohe sommerens brusekampagne
Ud over at være specialist i produkter til bad og køkken er hansgrohe også en af hovedsponsorerne bag cykelholdet BORA-hansgrohe, der bl.a. har den tredobbelte verdensmester i landevejscykling Peter Sagan med i en række af sæsonens store cykelløb. Både Sagan og flere andre ryttere er del af den internationale kampagne, der også indebærer lanceringen af en limited edition Peter Sagan-håndbruser og gode brusertilbud hos hansgrohes forhandlere.
BORA-hansgrohe-ryttere er stjernerne i "Shower like a pro"-kampagnen
Vi er vant til at se BORA-hansgrohe-rytterne på landevejen, men i den aktuelle bruserkampagne ser vi dem der, hvor de søger hen efter både træning og konkurrence: under bruseren. Sammen med Peter Sagan er tre ryttere i fokus: den unge italiener Davide Formolo, Tysklandsmester Marcus Burghardt og Rafal Majka, dobbelt vinder af den prikkede bjergtrøje i Tour de France.
På Facebook og Instagram vil man møde billederne af cykelrytterne, som nyder et forfriskende brusebad, lige som der vil være afstemninger og interessante facts bag om BORA-hansgrohe. Derudover vil kunderne møde displays og bannere med cykelholdet og -rytterne hos hansgrohe-forhandlerne – både online og i fysiske butikker. Den kombinerede indsats skal styrke kendskabet til både hansgrohe og BORA-hansgrohe hos forbrugerne og samtidig vise, hvad cykling og brusebade har med hinanden at gøre.