Verdenspremiere i Holbæk på JYSKs nye butiksoplevelse
Med en nytænkt butiksindretning vil JYSK give kunderne lige så meget inspiration i de fysiske butikker som i tilbudsaviser og på sociale medier
Smukke, skandinavisk indrettede hjem fylder i dag mere og mere på billederne i JYSKs tilbudsaviser og sociale medier som Instagram.
Den inspirerende virkelighed vil JYSK fremover i endnu højere grad også give kunderne, når de besøger en af boligkædens 102 butikker fordelt over hele landet.
"Vi er nået virkelig langt med at give kunderne inspiration til boligindretningen i tilbudsaviserne og online. Det forventer kunderne også af os i vores butikker, så derfor præsenterer vi nu en helt nytænkt butiksoplevelse i Holbæk, som præsenterer vores varer endnu bedre end i dag," fortæller Carsten Nørgreen Weinkouff, Retail Development Director i JYSK Nordic.
Den første butik, som er indrettet efter det nye butikskoncept, åbner fredag den 15. september kl. 9:00 på Frejasvej 22 i Holbæk. Foruden butikken i Holbæk får den nye butiksindretning til oktober også plads i to andre butikker i henholdsvis Göteborg i Sverige og Gdansk i Polen.
Mere plads til inspiration
En af de tydeligste ændringer i den nye butik er det lyse trægulv, som erstatter det tidligere mørkeblå gulvtæppe. Men hele butikken har fået en omfattende renovering – alt fra belysning, vægfarver, skiltning og optimeret inventar.
"Den nye, strømlinede indretning giver os bedre plads til eksempelvis at indrette miljøer i møbelafdelingen. Det giver en mere inspirerende oplevelse, hvor kunderne rent faktisk kan se og prøve møblerne i mere hjemlige omgivelser – og forhåbentlig få lyst til at få dem med hjem," forklarer Carsten Nørgreen Weinkouff.
I løbet af foråret 2018 åbner yderligere 15-20 butikker i Danmark, Sverige og Polen med den nye indretning. Derefter vurderer JYSK, hvornår og hvordan konceptet eventuelt skal bredes endnu længere ud.