Blomsterhandlere i Solrød
Køb friske og smukke blomster hos din lokale florist i Solrød. Hvis konen eller kæresten skal forkæles, eller huset bare skal dufte lidt mere friskt og dejligt, så tag et smut forbi din lokale blomsterhandler i Solrød. Her kan du købe mange forskellige blomster og planter, og få vejledning til udplantning, binderi og pasning. Typisk forhandler blomsterhandlere ligeledes chokolade, øl, vin, spiritus og gavekurve
Blomsterhandlere i Solrød:
De Kreative Tøser
Solrød Center 126
2680 Solrød Strand
Tlf.: 56 13 13 68
Produkter: Blomster, Buketter, Brudebuket, Borddekoration, Bårebuket, Kistepynt
Blomsterhandlere i Solrød tilbyder blandt andet:
DE KREATIVE TØSER tilbyder:
Velkommen til vores forunderlige og finurlige verden af blomster og brugskunst.
DE KREATIVE TØSER er altid klar til at hjælpe dig med at kreere personlige blomsterarrangementer til enhver lejlighed i alle prisklasser.
Vi brænder for at lade kreativiteten udfolde sig, så vi kan skabe personlige og unikke buketter, dekorationer, gavearrangementer eller hvad du lige netop står og skal bruge.
Vi tilbyder et stort udvalg i grønne og blomstrende planter og mange spændene og anderledes potter og krukker.
Vi er selvfølgelig medlem af Interflora, så vi kan formidle din blomsterhilsen i hele landet.
Vores hylder bugner af gode vine, lækker chokolade, lakridser fra Johan Bülow og fine Italienske specialiteter.
Vi tilbyder alt indenfor binderi: Buketter – Brudebuketter – Borddekorationer – Kirkepynt – Kistedekorationer – Båredekorationer – Bårebuketter – Kranse – oasishjerter – oasiskors og gravpynt.
Vi fylder vores butik med smukke og unikke ting, fra vores nøje udvalgte leverandører.
Så velkommen hos DE KREATIVE TØSER – Vi har åbent alle ugens dage, og vi glæder os til at servicere dig!
Nyttige links inden for blomsterhandlere:
Interflora
Interflora har siden sin start udvidet sit sortiment fra traditionelle buketter til i dag at omfatte både afskårne blomster, buketter, dekorationer og planter samt gavekurve med vin, chokolade og andre specialiteter, herunder Fairtrade- og økologiske produkter
se mere på www.interflora.dk
Euroflorist
Euroflorist har formidlet blomsterhilsner siden 1982. Sammen med vores florister gør vi det nemt og sikkert at glæde og fejre venner, bekendte, familie, kærester og kollegaer.
Derudover hjælper vi floristerne i vores netværk ved at forenkle deres hverdag og bidrage til at de opnår en fremgang i deres butikker.
I dag har vi Europas største netværk af professionelle florister. Sammen hjælper vi dig med at sende blomster hvorhen du vil og når du vil, uanset om det skal til den anden ende af byen, landet eller et andet sted i verden. Vores hovedkontor har siden begyndelsen ligget i Malmø. I dag findes vi i 12 lande med kontorer i Sverige, Holland, England, Tyskland og Frankrig.
se mere på www.euroflorist.dk
Nyt mor-eksperiment bryder alle regler
Interflora og Brandhouse har skabt "Det Store Mor-Eksperiment" op til Mors dag, og giver os en følelsesmæssig rutsjebanetur af de helt store
Eksperimenter er efterhånden blevet ethvert brands opskrift på succes. Det driver ned ad væggene med følelser og ægte menneskelige dramaer – og nu har Brandhouse og Interflora skabt det ultimative eksperiment op til følelsernes allerstørste dag: Mors dag.
Filmen tapper ind i en indsigt, de fleste af os kan nikke genkendende til; Selvom vi elsker vores mor, så får vi det ikke sagt til hende.
Langt fra alle får fortalt deres mor, hvad de føler – måske fordi vi tror, hun ved det, eller fordi det er en akavet ting at tale om. Men det vil Interflora ændre på med "Det Store Mor-Eksperiment".
Filmen viser en række almindelige mennesker, som mødes med en psykolog for at fortælle om forholdet til deres mor. De bliver bedt om at skrive et brev til deres mor, men pludselig tager eksperimentet en uventet og meget følelsesladet drejning.
Se eksperimentet herunder helt til ende, før du læser videre ...
Med filmen vil vi fortælle, at man ikke behøver et opstillet eksperiment for at vise, at man holder af sin mor," siger Zvi Goldstein, der er marketingdirektør i Interflora.
Men hvorfor udfordrer Interflora, der ellers har givet os den ene følelsesladede og grandiose film efter den anden, et stort og gribende øjeblik? Vi har spurgt kreativ direktør hos Brandhouse, Mikkel Elung;
"Indsigten om, at de fleste af os ikke får fortalt vores mødre, at vi elsker dem, er skam ægte nok. Men fremfor at lave endnu et eksperiment i en uendelig lang række af eksperimenter, vil vi fortælle, at vejen til at glæde hinanden ikke behøver at være så opstillet og ikke mindst offentlig."